Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






capital FF

Assalammualaikum .

fara nak luah something about heart ! coiiiii ~ poyo je ayt fara ken ? cool lew :) oke fara nak tuju post ni untuk some1 n fara harap dia baca la k . sebelum tu fara nak cakap , fara bukan desperate sgt ok just nak mluahkan ap yg ad je . 

to capital FF .

firstly fara nak cakap yg saya suka awak . tapi saya rasa awk da tao ken ? kenapa saya suka awk ? saya pown xtao kenapa , bb perasaan tu hadir sendiri . if saya tahu pun saya xmungkin beritahu awk sebab bialah ia mjdi rahsia hati saya seowg . tapi saya tahu hati awak masih pada dia . saya xnak memaksa awak . saya cuma harap saya bole selalu ad dcc awk . ( coiiii ayat xly blar je ken ) . saya tahu kita baru je kenal tapi saya xtao kenapa saya sukakan awk . dan saya tahu xmgkin awak akn suka saya . saya xcntik mcm dia ( ayat mcm minx sepak je ken ? :D ) tapi saya xnak jadi dia , saya cuma nak jadi diri saya yg menyukai awak .

awak , harini saya xtahu kenapa saya rnduu awak , saya tunggu awak mcg saya . tapi awak xmcg saya pown . saya tahu saya bukan sesapa pada awak untuk awak mcg saya tpi xpe saya tetap tunggu awak . awak saya minx maaf sebab saya suka awak . seyezly saya minx maf . saya x expect pown sume ni akan terjadi . skli lagi saya minx maaf . 

dear awak ,

saya rnduu awak . nak sgt call awk , tapi saya segan . saya malu . saya xnak awak nampa macam saya terhegeh2 sgt nak dekat awk . seyez awk . awk nak tahu x . start je hati saya ni berkata aku suka f****l saya da ready untuk merasa terluka . maksud saya , saya tahu xsmua yg kita inginkan kita akn miliki . saya xkisah pown if awak xtrme saya dan sejujonya saya xminx pown untuk awak mnrme diri saya . saya cuma nak menjadi kawan rapat awak yg always ad dcc awak xkira waktu .

awak ,

saya tak tahu nak cakap apa da . tapi saya xnak ltak harapan menunggu kehadiran awk dalam hidup saya sebab saya xnak rasa terluka lagi . saya pown xbole janji yang saya mampu buat awak bahagia . tapi saya berharap saya mampu menghapuskan kelukaan di hati awak . wlaoun sy xdapat memiliki awak tapi saya nak tengok awak bhgia . maafkan saya sebab saya menyukai awak . saya berharap andai ALLAH membenarkan hati saya untuk menyayngi diri awak , bialah saat e2 awak juga menyayangi dri saya . ( coiiii malu aq weyh ) 

awak ,

jujo ni , seyez malu kowt luah smua ni dekat awak . xtao mcm mna nak bhadapan dengan awak dekat class nanti . haha buat muka tembok suda la ken ? hahaha . tapi ken awak , saya berharap andai ALLAH membuka hati saya menyayangi awak , saya harap ia xakan berlaku sebab saya xnak rasa terluka mcm dulu lagi . dulu saya pena teramat syg seseowg , pena teramat setia pd seseowg tapi bl saya pndh AUST , dia tgglkn sy . alsn dia tkut dia xmmpu stia dengan saya . lagipun saya da nak pindah lepas ni da xdapat jmpe awak . sebab tu if bole spjg 2/3bulan saya masih ada dekat msia saya nak ada untuk awak . tapi awak , cuma 1 yg saya nak cakap andai awak masih sayang kan dia , jgn putus asa untuk mendapatkan dia balik . at least if sy xdapat mliki awak cukuplah saya dapat melihat awak bhgia .
*maaf luahan saya ni serabut skit sebab saya xtao mcm mna nak luahkan tapi ini je yg mmpu saya luahkan . saya rnduuu awk , e2 yg saya tahu sekarang :)