Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






kenangan itu indah tapi menyakitkan :)





hye semua . esok fara ada class la . ya ALLAH malasnya fara nak g class . da la class pagi . lam pale ni banyak sangat tanda soalnya . nux pg ke xnux ? haish dari tadi fikir still xdapat jawapannya . if pegi mengantox + bosan n ifxpg tkowt kena denda bagai la , so mcm mna ni ? arrrgggghhhhh ~

kenangan itu indah tapi menyakitkan ! itu tajuk kita untuk harini dan malam ini :) senanya fara tengah dengar lagu takut by vierra yang pena someone bagi dekat fara . so fara teringat kenangan lama yang da hampir setahun berlalu dan dalam masa setahun tu juga fara try untuk menghapuskan segala kelukaan dihati fara ni . lagu ni RA yang bagi dekat fara . siapakah ? dia insan yang teramat2 fara pena sayang suatu ketika dahulu , insan yang pena memberi kbhgiaan dalam hidup fara , insan yang pena membuat hidup fara teramat sangat bermakna & terlalu indah dan dia juga insan yang telah membuat fara kenal erti kesetiaan yang sebenar . tapi semua tu dulu . ulang lagi k , DULU ! skunk semua tu hanya layak dipanggil KENANGAN yang mana mungkin pena akn kembali .




wlao beribu , berjuta airmata fara mengalir untuk dia semua tu xakan pena berubah yang anxra fara dengan dia da xda apa2 lagi dan xakan pena kembali untuk bersama . bersama dia fara mengenal erti rasa sayang sebab selama ni fara xpena terlalu sygkan seseowg mcm fara sayang ken dia . baru fara tao bila kita sayangkan seseowg kita sanggup biakan hati kita terluka wlao pada hakikatnya kita sendri xtertanggung dengan kelukaan itu . jujo fara xpena menyalahkan dia atas perpisahan kitaowg , fara xpena menyesal kerana perna memberi sepenuhnya hati ini kepada dia kerana fara sedar dia adlah insan yang pena membhgiakan fara . fara bersyukur .




wlao beribu batu fara lari , wlao ke mana fara pergi fara janji pada diri fara yang fara xakan pernah melupakan semua kenangan anxra fara dan dia . dia pena minx pada fara jangan pernah melupakan kenangan kitaowg jadi fara tunaikan wlao pada hakikatnya dia da mghapuskan kenangan kitaowg . dia YANG TERINDAH dalam hidup fara sebab tu fara xpena menyesal menyayngi dia . malah fara bersyukur sebab ALLAH bg fara peluang untuk rasa keindahan tu . alhamdulillah . 




pena juga suatu ketika fara lukiskan sebuah mimpi berharap agar suatu hari nanti akan adanya lagi antara fara dan dia , fara tunggu , tunggu dan terus menunggu . doa dan terus berdoa namun fara harus pasrah , fara harus redha segalanya sudah berakhir . segalanya xmungkinkan kembali .




sejujonya , masa saat2 perpisahan itu terjadi hanya ALLAH yang mengetahui bagaimana terlukanya hati fara , bgaimana hancunya . bgaimna fara cuba untuk bangkit dari segala kesakitan itu . lama juga fara mencuba mengubati semua klukaan dihati tapi fara paksa diri fara kerana fara xnux da rasa terluka itu ada . jadi fara xpena mengalah untuk mencuba menghapuskan segalanya . mmg pada mulanya sukar tapi setiap kali fara teringat dia n kenangan kitaowg , fara cepat2 buang . so hasilnya now fara bole hpuskn smua luka tu cuma sekarang fara jadi insan yang paling takut menerima kehadiran sayang dihati fara sebab fara takut untuk rasa terluka lagi . so fara tutup pintu hati fara . if fara sayang some1 pun bialah ia masih terbatas sebab fara xakan sesekali biakan hati fara terluka mcm dulu lagi ... woooooo serik doe !


sejujonya semua jadi mudah sebab fara jao dari dia , fara jao dari kenangan kitaowg n paling penting fara jao dari malaysia sebab tu fara manfaatkan kejaohan fara dengan dia untuk fara lupakan dia . fara ajar hati fara , fara ada ALLAH n pasti ALLAH pisahkan ktaowg sebab dia bukan yang terbaik untuk fara dan PASTI ALLAH akan beri yang lebih terbaik untuk fara jadi fara tunggu saat itu . 




fara masih ingat dia bagi lagu vierra - takut  sebab nak pujuk fara , time tu fara touchng dengan dia sebab ap tah . and dia ad bg lagu dadali - disaat aq mencintaimu dekat fara sebab dia cakap lagu tu sesuai sangat untuk fara . selepas hampir 6bulan ktaowg putus fara da xnux dengar lagu2 yang pena dia bagi sebab fara takut kelukaan tu akan datang balik . xpelah kitaowg xde jodoh nux buat mcm mana ken ? :) jujo fara cakap , fara ikhls mendoakan untuk kebahagiaan dia . meskipun hati fara terluka kerana dia tapi fara nux dia bahagia . dan fara ikhls tersenyum melihat dia bahagia :) k bye nux kena tydo , esok class pagi :)