Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






aku minx maaf :')

bergaduh dengan orang yang kita sayang teramat lah menyakitkan dan e2lah ap yang aku tengah rasa sekarang . aku cuba tarik nafas dalam-II kemudian menghembuskanny mengarapkan kesakitan ini akan berlalu pergi dengan hembusan nafas tapi makin aku buat makin terasa kesakitan e2 . aku cuba tersenyum , tersenyum dan terus tersenyum tapi aku taa boleh , rasa sakit tu taa tertahan . ap yang harus aku lakukan ?

aku mencuba jadi yang terbaik buat dia . mencuba dan terus mencuba . tapi kenapa aku selalu sahaja gagal ? aku taa layak ke untuk dia ? aku faham dia mara , dia cemburu tapi tolonglah faham yang aku sayang dia sepenuh hati aku .hanya dia bukan orang lain . setiap kali tercetusnya pergaduhan mesti dia xakan reply bbm aku . best sangat rasa semua ni . aku taa akan menangis . aku taa akan menjadi lemah . aku kena kuat . lawan semua kesakitan ini . semua kerana aku sayang , aku taa na jadi lelah . aku sayang dia . sangat-II .

kenapa kegembiraan semalam hanya kekal untuk 1 hari ? kenapa harini ini dan seterusnya terlalu susa untuk aku mendapat kebahagiaan bersama dia ? aku sayang dia . bukan pergaduhan yang aku inginkan . sejujurnya setiap kali tercetusnya pergaduhan aku takut , taku kalau pada akhirnya dia akan mengungkapkan kata putus . sumpah aku taa naa kehilangan dia . dia yang daa buka pintu hati aku . tolonglah faham sayang . kalau aku kata aku daa sayang kaw sepenuh hati aku akan setia dengan kaw . e2lah diri aku . aku bukan lagi fara yang dulu . aku kalau daa sayang aku akan setia . wlao macam mana orang tu sakiti aku , aku akan mengalah sebab aku sayang .

aku tahu kalau orang lain pun ad perasaan sayang pada seseorang mesti dia akan buat benda yang sama . kaw kena tahu , wlao macam mana aku rapat dengan orang lain , text dengan orang lain . hati aku mengharapkan kehadiran kaw , hati akusetia menanti kemunculan kaw sayang . kaw tahu tak ad 3 hal yang terindah dalam hidup aku sekarang . 1 , saat aku melihat kaw . 2 , saat kaw mengukir senyuman wlaoun bukan untuk aku . 3 , saat kaw hadir dalam hidup aku taa kira waktu . aku rasa betul-II bahagia bila dapat tengok kaw tersenyum . kadang kala aku taa tahu macam mana nux ucapkan kesyukuran tuu . aku rasa inilah buat pertama kalinya aku rasa bahagia saat melihat orang yg teramat aku sayang tersenyum wlaoun bukan untuk aku . sukar untuk aku mengungkapkannya . hanya aku yang faham macam mana keindahan rasa itu .

dulu orang selalu cakap kalau kita sayangkan seseorang kita akan turut bahagia saat melihat dia bahagia dan sekarang aku faham dan aku tahu bagaimana indahnya rasa e2 . kadang kala aku nak sangat meluahkan betapa aku bahagianya bila melihat kaw tersenyum tapi keindahan rasa itu aku taa mampu untuk meluahkannya . aku minta maaf dekat kaw sebab aku selalu buat kaw cemburu , mara and bla bla bla . demi ALLAH aku sayang kaw . dan aku bersyukur ALLAH pertemukan kaw dengan aku . aku harap pengahiran kisah kita penuh dengan kebahagiaan . amin :) aku akan tunggu kaw . aku tahu untuk kita memiliki sesuatu kita harus melalui beribu-II rintangan dan selagi kaw ad aku akan kuat . aku sayang kaw :)