Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






attention

serius sekarang ni tengah bengang tahap gaban dengan kauorang semua . mcm ap tah mulut kauorang ni . eyh aku nak tanya pernah ke aku ganggu hidup kauorang ? wey aku rapat dengan kauorang pon x jadi kenapa perlu bercerita tentang aku hah ? kauorang ni memang suka menabur fitnah ea ? hish panas pulak aku . sungguh aku taasangka orang yang pernah aku rapat mcm taik doe sekarang . eyh sorry awh kalau bahasa aku kasar sangat . pegi mam*** awh weyh . taa perlu kauorang jaga tepi kain aku dengan dia sebab kain kauorang yang terkoyak tuu pun taa terjahit lagi sibuk nak jaga tepi kain orang aphal ?

hish ! weyh kalau dia nak game aku ke nak bagi aku harapan ke bia lah itu urusan dia dengan ALLAH , yg sakitnya aku . ad ke aku menyusahkan kauorang hah ? taa ad pun ken ? kauorang ni memang muka hipokrit eyh ? muka macam taa bersalah je ken . aku taa faham doe dengan kaworang . okay awh fine kaw nasihat mamat tuu untuk kebaikkan aku juga tapi kaw taa tahu pekara sebenar yang terjadi antara kitaorang so aku rasa taa perlu kowt untuk kaw bercerita sebab itu hanya akan menjadi sebuat fitnah . aku rasa kauorang tahu ap hukum memfitnah ken ? 

aku pon xpernah nak tegur kauorang dok pegang-II tangan laki bagai , ad ke aku tegor ? ad ke mamat tuu tegor kauorang ? taa ad ken ? so sebelum kaw nak bercerita tentang kitaorang cermin dulu diri kaw tuu layak ke untuk menegur seseorang . diri sendiri pun entah macam ap lepas tuu nak tegur orang . eyh sorry awh pegi mam*** kaw nak cakap aku pengecut sebab lepaskan dekat blog or whatever . aku rasa kaw patut jumpa aku nasihat ken aku bukan main tembak je mamat tu . hanya kitaorang berdua je weyh tahu perkara sebenar so kaw xperlu nak masuk campur hal kitaorang nnti kerana mulut kauorang yang tersangat wangi tu akan menimbulkan masalah anxra aku dengan dia .

kaworang memang taa senang ea tengok aku gembira ? aku rapat dengan ancik salah aku rapat dengan mamat ni pun salah . hish aku pun taa pernah nak kecoh kaw rapat dengan sapa lah weyh ! please awh stok buat cter tentang aku dengan dia . e2 masalah kitaowg . xpelu nux nasihat bagai sebab diri sendiri pun masih lalu simpang yang salah . hish ! panas pulak tengok muka-II hipokrit macam kauorang doe . blar awh . hadoi . ( sabar fara )