Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






bersabarlah wahai hati :)

rasa sakit lagi . rasa terluka lagi . kenapa ea susa sangat nak peroleh kebahagiaan tuu ? amboi aku ni nasihat orang punyalah pandai . cakap ' kalau nak memperoleh kebahagiaan kita harus lalui pelbagai rintangannya sebab nanti bila kita daa berjaya melaluinya ALLAH akan bagi ganjaran kebahagiaan yang sangat hebat ' , pandai ken aku berkata-II ? tapi bila diri sendiri nak menghadapinya macam ap tah . dengan layan instrumental yang agax romantik ni sesuailah untuk aku meluahkan segalanya ken ? memang feeling habislah nanti en ? tapi sebelum aku meluahkan aku nak minx maaf sebab maybe apa yang aku luahkan ni akan menyakiti hati seseorang . sorry okay ..

aku bukan taa sayang , bukan aku mengalah , bukan aku give bukan aku berputus asa ( jap give up dengan berputus asa bukan sama ke ? haha whatever lah ) tapi kerana kadang kala aku ingin rasa dihargai . aku juga punya hati dan perasaan , aku juga ingin difahami tapi kenapa kaw taa faham ? dengan nama ALLAH aku sayang kaw . sumpah aku sayang . dan kerana sayang aku selalu ketepikan hati aku yang kadang kala tersentap dengan kaw . kerana sayang aku mengalah . kerana sayang aku sendiri mengubati hati aku yang terluka . kadang kala aku rasa tak tertanggung dengan kesakitan yang aku rasa . tapi aku cuba bangkit , bangkit dari segala kesakitan kerana satu je sebab aku sayang kaw !!

aku puas mencuba jadi yang terbaik untuk kaw . aku mencari kelemahan diri aku sendiri untuk aku perbaiki semata-II untuk menjadi yang terbaik buat kaw . ye memang aku selalu buat kaw cemburu . buat kaw mara dengan aku tapi aku taa pernah terniat pun nak buat semua tuu . bila aku rasa sakit , terluka , aku undur diri kerana aku ingin mencari dimana kekuatan tuu . bukan hanya kaw je yang ingin difahami , dimanja , tapi aku juga sama . aku tahu aku taa cukup terbaik untuk kaw . dia lebih terbaik . ye aku cemburu , cemburu sangat . tapi aku pendam , bia hanya aku yang mengetahui dan merasa kesakitan itu asalkan aku nampa kuat didepan kaw . 

aku taa suka bila kaw buat benda yang sama pada aku macam apa yang pernah kaw buat pada dia sebab aku cemburu !! sebab aku sayang kaw . bila aku buka fb dia , dia update status ' will u married me , i love u bushux ' and dia tag nama kaw aku tersentap . ye harini aku tersentap , hati aku kecewa sebab kaw juga pernah cakap benda yang sama pada aku . tapi aku taa menunjukkan pada kaw yang aku tengah terluka sebab aku taa naa kaw tahu . bia hanya aku yang mengetahui . bia hanya aku je  yang fahami betapa sakitnya hati aku sekarang . kadang kala aku pernah terfikir yang pada akhirnya kaw akan memilih dia sebab bagi aku dia terlalu perfect untuk kaw sedangkan aku ? aku takut , aku takut aku akan hilang kaw . aku perlukan kaw tapi aku tahu dia juga memerlukan kaw . jadi bagaimana ? 

aku bangkit sendiri untuk aku mencari kekuatan buat diri aku sendiri , pernah ta kaw mengetahui semua tuu ? aku berpura-II tersenyum didepan kaw semata-II untuk menutupi semua kesakitan yang aku rasa . yes , aku sayang kaw . aku jatuh cinta pada kaw ! bila kaw mengungkapkan yang kaw sayang aku , kaw cintakan aku kenapa aku taa pernah na jawab ? sebab aku tahu dihati kaw masih ad dia . kaw masih sayangkan dia , kaw masih cintakan dia . boleh ke kita mencintai dua orang dalam satu masa ? sayang , aku sayang sangat dekat kaw . taa ad apa yang mampu mengubahnya , hati aku memilih kaw . kaw and kaw bukan orang lain . aku yakin dengan perasaan aku . tapi aku takut aku akan kehilangan kaw . aku minta maaf andai aku sering gagal menjadi yang terbaik buat kaw , aku sayang kaw , 

aku akan terus tunggu kaw sebab aku sayang sangat dekat kaw . aku rinduu kita happy macam hari tu tapi aku tahu aku taa akan dapat memiliki semua tu balik ken ? sukar ken untuk aku dapat semua tu ? kaw minx aku selalu ad untuk kaw , kaw minx aku jangan pernah tinggalkan kaw dan aku mencuba untuk menjadi orang yang selalu berad dcc kaw tapi kenapa kaw taa pernah naa memberi peluang pada aku untuk menjadi pendengar disetiap masalah kaw ? kenapa kaw taa pernah nux memberi aku peluang untuk menjadi penghapus disetiap keresahan kaw ? aku ingin menjadi yang terbaik buat kaw . aku sayang kaw . hanya e2 je yang mampu aku ungkapkan .. aku minx maaf kalau aku ad menyinggungkan perasaan kaw . terima kasih sebab kaw selalu jaga hati aku cuma aku je yang taa pandai jaga hati kaw . sumpah aku sayang kaw . sorry