Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






dear ancik :)

seriously malasnya nak ikut ayah fara pergi chow kit beli barang dapur . tapi kalau tak ikut kunk mulalah ayah fara buat drama melayu dia tu . hehe :) arrrgggghhh malas . hmm fara nak update pasal ancik okay so post kalini memang totally pasal ancik lah :) dahlah fara xtahu nak buat intro ap ni :) so now jom baca ap fara nak update okay :)

dear ancik or shaz ,

haha weyh aku nak jujo ni . boleh x? tapi sebelum tu kaw jangan nak senyum-II macam orang gila okay . hahah :) hmm serious semalam tetiba rasa rindu pulak dekat kaw . lepas kaw bbm aku kaw ucap tengs sebab aku story pasal kaw tetiba aku jadi rindu but asal kaw sombong sangat hah sekarang ? aku bbm tak pernah nak balas . kenapa eyh ? kalau dulu bole je kaw balas . aku ad buat salah ea dengan kaw ? janganlah sombong sangat ancik . sedih aku tao :(

hmm yelah kaw ken da ad 'D' kaw tu ken tu yang kaw sombong dengan aku tu . k jeley la sedikit . haha . weyh ! serious aku tertanya kenapa kaw xreply bbm aku . no , aku bukan nak jadi macam budak-II but just tertanya-II je . kenapa eyh ? rindulah nak gaduh dengan kaw . haha , padahal baru 2hari xjumpa ken ? see how much i need u as my friend ? haha , nux speaking juga aku ni ken ? hahha :)

nak tahu satu rahsia x ? masa mula-II aku masuk ACA ken , aku nak sangat rapat dengan kaw tapi aku tengok kaw macam sombong je so aku terfikir balik bole ke aku nak rapat dengan kaw , macam mustahil je ken ? tapi start kaw minx tolong aku , start tu kita rapat . and for your information aku tersangatlah happy . adlah angan-II one day nak ajax kaw , aiman ( my cousin ) and aku kua kl o whatever . mesti best ken ? haha berangan je aku ni . abaikan .

seriously aku suka kawan dengan kaw . kaw tersangatlah baik and kaw tahu x sejujonya sejak aku rapat dengan kaw aku rasa macam aku bergantung dengan kaw . susa nak explain bergantung mcm mana but aku happy bila kaw bagi semangat dekat aku masa hari khamis ary tu . ingat lagi tak pasal ap ? ala pasal pmpn senget tulah :) seriously berkawan dengan kaw aku terasa tersangatlah dihargai . aku tahu si pmpn M tu ad perli aku haritu . aku ingt lagi msa tu dia jerit panggil kaw then cakap ' ancik , ingat tao simpan benda tu tanda bff kita ' , but aku wat xendah pn .

kenapa lah dia dengki sangat ken aku berkawan dengan kaw . kadang kala aku takut juga kalau one day tetiba kaw xnak kawan dengan aku sebab diaorang bercerita tentang aku . seriously aku memang anggp kaw kawan baik aku and you are an important person in my life . hahah . aku hope ken if aku balik australia nanti , kaw akan tetap ingat aku . tak pernah lupa aku sebagai kawan kaw . k berangan . haha . kekadang ken bila kaw update status bbm kaw ' need u ' aku nak sangat bbm kaw but aku rasa xperlu kowt sebab kaw memerlukan orang lain . haish da lah malas aku nak berjiwang-II . hahah :) masa hari jumaat haritu , wlaoun niat aku nak sakitkan hati perempuan tu tapi aku suka bila kaw ajax aku masuk group kaw sebab aku tahu , aku adlah kawan kaw and aku happy bila kaw yg ad dcc . erggghhh , da-II aku ni kalau buat ayat mmg dramatik sikit so baik aku stop kunk banyak pulak orang yg jelez ken .

okay aku tahu kaw jelez bila aku bercerita tentang orang lain melebihi kaw but yg penting kaw adalah orang yg terpenting dalam hidup aku . eyh jap-II apahal aku jiwang semacam ? mcm kaw boypren aku pulak ea ? ah bole lah tuu ken . serious aku suka kawan dengan aku . eyh ? berapa kali aku nak bagitahu ? berjuta-II kali pun bole :) so smile . comelnya . haha diam .

lastly , kenapa eyh kaw da xnux reply bbm aku ?  

bye