Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






dear A ♡

sebelum aku memulakan segalanya aku naa minta maaf terlebih dahulu andai penulisan aku kalini menyakiti hati kaw . aku bukan lelah , cuma kaw haraplah ini luahan hati aku . kaw tidak perlu mempertikaikan apa-II pun kerana kaw sudah terlebih mengetahui betapa aku terlalu sayangkan kaw . sungguh aku rinduu segalanya . aku terlalu rindu . aku faham kaw ada masalah tapi sampai bila kaw harus menyendiri macam ni ? sampai bila ? jujur aku masih terasa kegembiraan bersama kau beberapa hari yang lalu tapi itu semua hanya kenangan yang mana mungkin akan menjadi realiti kembali .

aku rindu segala kata-II kaw , aku rinduu segala kemanjaan kaw , aku rindu senyuman kaw , aku rindu gelak ketawa kaw , aku rinduu segala-IInya . dah hampir 3hari kaw macam ni . aku cuba fahami kaw tapi sampai bila kaw harus macam ni ? setiap kali aku text kaw , kaw susa naa reply . puas aku menunngu kehadiran kaw tapi kaw taa pernah muncul . bila aku mula berhenti menunggu kaw muncul kembali . memang aku menunggu kemunculan kaw dan aku berhenti kerana aku tidak sanggup lagi rasa keperitaan yang aku tanggungi . aku taa tahu macam mana lagi aku harus berada dcc kaw sebab kaw ibarat menolak kehadiran aku . 

sumpah aku rinduu kaw . aku rinduu kaw yang selalu mencari aku . aku rinduu kaw yang selalu menunggu aku , aku rinduu kaw yang selalu mengarapkan kehadiran aku , aku rinduu kata-II kaw . tapi apa yang boleh aku katakan semua yang terjadi beberapa harini benar-II membuatkan kaw makin jao dari aku . maafkan aku andai aku tidak pernah mengerti kaw . aku cuba mengerti tetapi semakin aku mengerti semakin sakit rasanya . aku masih disini yang menunggu kehadiran kaw tanpa henti , tapi akan munculkah engkau ? 

semakin engkau memendam , kaw tidak meluahan semakin tu lah kita akan jao . kaw sedar taa semua ni membuatkan kita makin jao ? aku daa taa dapat merasa kehadiran kaw lagi . sungguh aku tidak dapat merasainya lagi . di manakah kaw menghilang ? sehingga ke harini aku masih terasa betapa bahagianya kaw bebrapa hari sebelum semua ni terjadi tapi sekarang ? aku rinduu . rinduu dan tersangat rinduu . aku mencuba bertahan , aku mencuba untukk tidak menangis tapi sampai bilakah aku mampu untuk bertahan ? aku ada dsini , disini untuk menemani kaw tapi kenapa kaw taa mengizinkan kehadiran aku ?

aku taa tahu bagaimana harus aku katakan bahawa aku teramat rindu . petang kaw tydo dan malam kaw berjaga . bagaimana harus aku menyakinkan hati aku bahawa kaw tidak buat ap-II ? aku takut andai kaw text 'dia' , aku takut . puas aku memujuk hati aku . adakah kaw mahu aku pergi dari hidup kaw ? kaw kata kaw memerlukan aku tapi kenapa kaw terus-IIan begini ? sampai bila ? aku menunggu kaaw , menunggu dan terus menunggu tapi kaw taa muncul . aku cuba untuk faham tapi hati aku terasa sakit . aku lepaskan dengan tangisan tanpa ad sesiapa pun mengetahuinya . aku mengarapkan kehadiran kaw , aku mengharapkan kaw akan kata kaw teramat rindukan aku tapi ? aku memujuk hati aku dengan mengataan ' taa pe fara , dia ad masalah , belajarlah memahami dia ' . aku rinduu kaw . sangat-II .

cukuplah hanya semalam aku daa melepaskan segalanya dengan tangisan aku tidak mahu lagi menangis untuk harini kerana aku takut aku akan letih . sungguh aku rinduu kaw . aku rinduu kaw yang selalu tercari-II aku , aku rinduu kaw yang selalu mengatakan rindu dan sayang . taa pe lah . aku akan cuba mengerti . sungguh aku rinduu . in shaa ALLAH aku akan tunggu , tunggu selagi aku mampu tapi tolong andai aku daa letih jangan sesekali kaw bertanya mengapa . aku rinduu kaw , hanya tangisan sahaja yang mampu menghapuskan semua kesakitan ini . aku minta maaf .