Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






di mana kekuatan tuu ?

aku daa taa tahu mana naa cari kekuatan tuu . aku rasa macam aku daa give up . aku rasa macam aku daa penat dengan semua ni . mungkinkah kita sememangnya tidak serasi ? mungkinkah kita sememangnya ditakdirkan bukan untuk bersama ? tapi kenapa kita harus dipertemukan hanya untuk menyakiti aku buat kali yang ke dua ? salah akukah yang mengizinkan hati aku terbuka buat dia ? aku taa pernah naa menyalahkan takdir tapi kadang kala aku tertanya bolehkah aku dengan dia bersama ? mampukah kami berdua mengecapi kebahagiaan macam orang lain ?

aku tahu aku salah . aku taa termampu untuk fahami dia . aku taa termampu untu menjadi penghapus di setiap segala keresahan dia tapi aku mahu mencuba yang terbaik buat dia , ya ALLAH . aku tidak mahu lagi menangis kerana lelaki . selama aku bersama dia hanya sekali aku mengalirkan air mata . selama ni pun aku cuba tetap bertahan sebab aku tidak mahu lemah . tapi kalini aku rasa aku ingin menangis sepuas-IInya . bialah segala bebanan aku hilang . aku perlukan dia . aku mahukan dia tapi dia tertuliskah untuk aku ? aku menjadi kuat hanya kerana dia .

kenapa tiap-II hari harus ad pergaduhan ? salah akukah ? ye salah aku . aku bukan yang terbaik untuk dia . sama sekali bukan yang terbaik . ya ALLAH , dahulu aku pernah meminx pada engkau andai engkau membuka pintu hati aku sekali lagi bukakanlah untuk orang yang sememangnya tertulis untukku kerana aku tidak mahu lagi rasa tersakiti . hanya engkau yang mengetahui betapa aku amat menyayangi dia . tapi kenapa aku rasa dia makin jao ? aku rinduukan saat aku bahagia bersama dia . rinduu sangat ya ALLAH . kadang kala aku rasa aku nak je berundur dari hidup dia tapi aku tahu aku taa termampu . aku perlukan dia sebab dia pemilik hati aku .

puas aku mengajar hati aku untuk bersabar . untuk biarkan dia pergi tapi aku taa boleh . aku perlukan dia . dia yang aku inginkan . ya ALLAH benarkah kata-IInya selama ini ? hanya engkau yang mengetahui segalanya . hanya engkau yang mengetahui apa yang ad disebalik hatinya . aku ke yang salah ? bila dia taa text aku , aku takut dia akan text ' budak tuu ' . aku tahu budak tu lebih berhak berbanding aku . aku tiada apa-II hak pun . ya ALLAH berikanlah aku kekuatan . di manakah kekuatan aku selama ini ? di mana ia menghilang ?ya ALLAH tolonglah jangan biarkkan airmata aku sesekali mengalir , kenapa aku taa kuat ni ? selama ni akukuat . aku mampu menghalang airmata aku keluar tapi kenapa sekarang taa boleh ?

come on fara , kaw kuat ! kaw kuat . jangan menangis . tolonglah . mana kekuatan kaw selama ni fara ? mana ? kaw daa janji ken yang kaw akan kuat tapi kenapa sekarang kaw lemah ? kenapa ? kalau kaw sayang dia mesti kaw taa akan menangis sebab kaw akan kuat kerana dia . aku sedar aku taa termampu untuk menambat tempat dihati dia , aku tahu aku taa termampu untuk menakluki hati dia . puas kaw ajar hati kaw selama ni untuk kuat ken ? abaikan semua ni . jangan fikir . kaw kuat fara ! kaw kuat :)

aku minx maaf sebab aku taa pernah naa fahami kaw . aku tahu aku pentingkan diri sendiri tapi aku naa kaw tahu aku cuma takut . e2 je . wlao bermacam alasan aku , aku tahu kaw taa akan faham . bialah hanya aku yang faham semua ni . baiklah aku janji lepas ni ap-II pun yang membuat hati aku terluka aku akan diam , aku taa akan bagitahu kaw . bia aku pendam semua ni.  ya ALLAH , tuliskan namanya untuk bersama ku . aku tahu untuk memiliki kebahagiaan tuu aku harus lalui pelbagai rintangan . mudahan-II Engkau akan memberikan aku kekuatan untu melalui semua ni .

wahai air mata , janganlah kaw mengalir lagi . terima kasih kerana kaw menjadi penghapus segala kesakitan di hati aku . kaw kuat fara . senyum :)

Kalau hati dah sayang memang susah untuk kita mengatakan benci . Seteruk mana pun kita gaduh , salah seorang mesti akan mengalah . Itu baru nama SAYANG :)