Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






only u ,

entry ni fara nux tuju khas buat someone yang da berjaya buka pintu hati fara balik but sebelum tu fara nux minx maaf sebab fara banyak buat dia sakit hati . menyakiti dia xbermakna fara xsayang ken ? yes , i love him . i love him so much . i love him with all my heart . kaw yang da buka pintu hati aku balik . setahun lebih aku ubati kelukaan aku . setahun lebih aku memujuk hati aku . setahun lebih aku tutupi hati aku tanpa mampu untuk memberi ruang pada orang lain . tapi kenapa dengan kaw lain ? kenapa dengan kaw pintu hati aku buka seluas-luasnya wlaoun aku dah mencuba membuat tembok setinggi-II gunung everest ? -_-

kaw selalu tertanya kenapa masih ada ragu di hati aku . nux tao sebabnya? sebabnya aku sayang tahap gaban dekat kaw . kaw faham x kaw da amik 100% hati aku . 100% weyh . so aku takut aku akan kehilanngan kaw . aku sakit , aku terasa hati semuanya aku simpan seorang diri . aku tak bagitahu kaw sebab aku tahu jalan ini yang aku pilih jadi aku harus menanggung risikonya . tapi aq sendiri memerlukan kekuatan dari kaw . bukan aku tak yakin dengan kaw tapi aku takut kalau pada akhirnya aku yang merana . 

yes , memang ini pilihan aku , tapi kaw tahu kenapa ken aku sanggup memilih kesakitan daripada harus melepaskan ? because i love you so much ! kaw tahu x sejak hati aku tertutup rapat aku cuma minx 1 pada ALLAH . andai dia mengizinkan hati aku terbuka kembali , pertemukan aku dengan seseorang yang telah tertulis jodoh aku . sebab aku tak mahu lagi rasa ap yang pernah aku rasa dahulu . aku nux kaw yang memberi keyakinan pada aku tanpa sebarang persoalan . aku juga memerlukan pujukkan kaw tanpa sebarang kemarahan mahupun pertanyaan . aku xnak paksa kaw sayang , sebab aku tahu masa itu akan tiba jadi aku akan tunggu .

first time dalam hidup aku , aku meminx izin pada kuarga aku untuk bawa kaw jumpa mereka . kaw nampa x betapa aku terlalu serius dengan kaw ? kaw nampa x ? aku tahu aku tak patut memetingkan diri sendiri tapi aku perlukan kaw untuk selalu memberi aku semangat . kalau boleh aku nak tiap-II hari kaw cakap , kaw sayang aku . aku akan tetap pegang pada janji aku . kaw jangan risau . aku tahu ini dugaan yg harus aku lalui untuk aku memiliki kebahagiaan jadi aku akan kuat . aku sayang kaw . sayang sangat .