Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it







see , i really love you . so please jangan jelez . anxra kitaorang dah lama pun berakhir . mana mungkin aku akan kembali pada dia sebab aku dah ad kaw . aku bagitahu kaw bukan untuk menyakiti hati kaw tapi aku nak ad kejujuran anxra aku dengan kaw . kaw tao aku sayang kaw . so please don't worry . kaw dah 'lock' hati aku dengan berjuta-II manga tao x . so please jangan cemburu lagi :)