Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






senyuman itu menyakitkan !

aq ni sengal ken ? da tao hati tu akan terluka balik yang pegi usha profile twitter mamat tu kenapa hah ? fara . come on . chill oke . da setahun pun berlalu semua ni . ya ALLAH kenapa dengan aku ni ? fara , kaw cakap kaw ikhls ken tengok dia bhgia dengan orang lain tapi kenapa now kaw perlu sedih ? kenapa kaw perlu rasa sakit tu balik ? plez fara . lupakan . da setahun berlalu . ya ALLAH , aku xboleh menafikan kadang kala aq rnduu . rnduu dia . dia yang pernah suatu ketika dahulu kaw mengizinkan berada dihati aq buat seketika . tapi kini semuanya da berakhir .

aku tahu aku boleh kuat . xpe fara . maybe dia bukan jodoh kaw . ingat fara , setahun kaw mengubati hati kaw yang terluka tu xakan now kaw senang-II da bia kelukaan tu datang balik ? NOOO ! aq xakan biarkan . aq yang salah sebab pg usha twitter dia pehal ? dia tengah pun bhgia dengan owg lain tanpa sedikit pun memikirkan tentang kaw . chill fara . kaw kuat . jangan nangis k :) ingt semuanya da berakhir setahun yang lalu . xad ap yang mampu untuk kembalikan semua tu balik . hanya ALLAH yg tao betapa peritny semua ni .

gambar kaw tengah tersenyum sambil dia dccmembuat aku benar-II sakit kalini . chill la fara xpelu mengalirkan airmata untuk seseowg yg telah pun lupakan kaw .kaw kuat :)