Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






thank you sayang :)

kenyangnya ! alhamdulillah . senget je fara ni , xad hye da cakap kenyang . hahah . almaklumlah orang tengah bahagia memang macam ni . ceh macam fara sorang je yang bahagia dekat dunia ni ken ? ouh harini ini sudah semestinya :) hahah . happyny lah aku harini . sabar fara , kawal .. hahaha . alhamdulillah sebab ALLAH bagi fara kesempatan untuk merasai kebahagiaan ni buat kali yang ke dua . sumpah fara sayang dia tahap gaban . and alhamdulillah and syukur ALLAH bagi fara kesempatan untuk lihat dia tersenyum harini . hanya ALLAH yg tahu btpe bhgianya fara saat melihat dia tersenyum . fara sayang dia sangat-II .

okay harini disebabkan class kitaowg xde so fara , dia , syira , kak kienah , thirah and cik mislina pegi lepak dekat kfc smpailah waktu rehat . time dekat kfc tu dia duduk sebelah fara and kitaorang terdiam seribu bahasa . masing-II main fon . dia mcg dengan ... ok xnux cakap . hahah . fara lak whatsApp dengan faiz and text bff fara . sebernanya ken fara buat-II main fon sebab nux menghilangkan rasa segan tuu . k kantoii . hahah -_- tinggu juga dia bersuara tapi dia xbersuara pun . so fara pun diam la . see senget ken ktorang ? hahha tapi omey *berangan lewwtuu* fara bbm dia minx dia temankan fara then dia setuju . *okay happy*

haha lepas tu time rehat kitaorang pegi lepak dekat restaurant cili api kowt nama dia . danial and zul pun ad . danial ni suka bahan fara , kekadang fara xdapat nak bezakan mana satu dia serius and mana satu dia main-II sebab dia tersangatlah loyar buruukkk . hahaha . danial kalau ad memang dia suka sangat kenakan fara nasib baiklah fara xmenjawab . sebernanya xtao nak jawab macam mana sebab masih blur lagi . hahaha . lepas tu bole pulak dia dox kenakan fara . see jahat ken dia ? tapi xpe fara xkisah pun sebab dia asyik tersenyum je . ouh fara suka sangat tengok dia tersenyum . terus cair kowt . *kantoii* 

( mesti kauorang bengang ken sebab fara asyik update tentang cinta , ouh kesah ? blog aku suka hati lah . ) lepas danial and zul blar kitaorang lepaklah berdua . k ulang BERDUA . hahah . senget . first time tuu . lama jugalah kitaorang diam sebab ap ? sebab xda topic nak cakap . sebernanyakan kalau boleh fara nak tenung dia lama-II . suka tengok dia . sumpah suka . enthlah fara happy sangat xtao macam mana nak cter . hahah . lepas beberapa minit kemudian . bla bla bla barulah kitaowg bersuara . fara tanya dia macam-II sampai dia xbole jawab . haha cian dia ken ? padan muka :p haha , xbole bagitahu ap yang fara tanya bia ia menjadi rasia kita berdua je ken sayang ?

sebernanya ken taa tahu dari mana harus fara mula sebab terlampau happy macam nilah jadinya . hahaha . lepas beberapa minit macam tu membe dia call tanya dia dekat mana then dengan sepantas kilat dia cakap ' aku sayang kaw tao fara ' . dia cakap banyak kali . ouh angau . k diam ! lepas tu adlah dia luah bla bla bla . jap-II bagi kauorang xde la menarik mana ken ? gelabah je ken ? ah kauorang taa faham . aku yang berada di situasi tu so anya aku je faham .hahah . sebernanya yang membuat fara tersangatlah happy hanya 1 je . sebab dapat tengok dia tersenyum , e2 yg membuat fara tersangat-II lah happy tahap gunung berapi . eyh ad pulak macam tuu ea ? hahah . hish xtaolah mcm mana nux cter pasal harini sebab ia tersangat happy sampai xmmpu untuk dluahkan dengan katA-II . da awh . bye :)

p/s for him : thanks a lot sayang . thanx sebab kaw teman aku harini , tengs sebab kaw senyum harini , tengs sebab ... awh sume sebab lah . hehe . sumpah weyh aku sayang kaw sangat-II . tengs sebab hadir dalam hidup aku , aku harap anxra kita ad jodoh . mudahan-II . aku sayang kaw senget . aku akan tunggu kaw , slgi kaw ad dcc aku selagi tuu aku akan bertahan . aku harap wlao appun rintangan kita dapat melaluinya . ye ini takdir kita . kita telah dipertemukan dan mudahan-II kaw adlh jodoh aku . untuk memiliki kebhgiaan kita harus lalui segala rintangannya , ken sayang ? aku harap kaw akan selalu ad dcc aku . da lah bye sayang . i love you A :)