Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






good bye 2012 . welcome to 2013 ツ

alhamdulillah , ALLAH masih memberi aku kesempatan untuk melihat dunia pada hari ini . syukur kepadaMU YA ALLAH . mudahan-II aku dapat melalui hari-II yang seterusnya kerana aku masih ingin membalas jasa ke dua orang tua aku . amin ツ . sebernanya ken kita daa lama daa masuk tahun baru pada 1 muharam yang lepas tapi kita taa pernah naa menyambutnya mengikut kalender islam right ? sebab tuu aku taa ad excited sangat naa sambut tahun baru ni . taa ad la macam sebelum-II ni , excited .haish , aku daa 18tahun ke ? oh mai gosshhh ! macam taa percaya pulak ... tambah lagi 1 angka pada umo aku bermakna makin dekat lah dengan kematian . sungguh aku rasa diri aku masih hina lagi , masih banyak lagi dosa yang aku lakukan . ya ALLAH , mudah-IIan masih ada lagi kesempatan untuk aku bertaubat . amin .

2012 terlalu banyak kenangannya . bagi aku tahun 2012 bukanlah tahun yang amat menyakitkan ataupun mampu membuat hati aku terluka macam tahun 2011 . sebab tahun 2012 aku terlalu menjaga hati aku , aku terlalu berhati-II . aku taa akan sewenang-IInya mengizinkan hati aku untuk jatuh cinta lagi . 2012 banyak kenangannya . yang mana mungkin aku dapat lupakan , 1bulan terahir 2011 aku berpengalaman duduk di Indonesia . mandi perigi , kenangan yang amat menyeronokkan . bila fikirkan balik rasa macam baru semalam aku menyambut kehadiran 2012 . sungguh cepat masa berlalu bukan ? tanpa sedar semuanya hanya tinggal kenangan . masih terbayang keindahan aku masa form4 ( 2011 ) , masih terbayang kegembiraan aku bersama kawan-II . sebab bagi aku tahun 2011 lah yang paling terindah .

bila ingat balik macam taa percaya je sekarang daa masuk 2013 . cepatnya masa berlalu ken ? tahun 2012 jugalah kehidupan baru aku bermula di AUSTRALIA . sungguh amat menyeronokkan . aku dapat merasa musim sejuk . best sangat . rinduu pulak suasana di sana . rinduu naa puasa di sana , wlaoun aku taa sempat merasa keindahan berpuasa pada bulan ramadhan tapi aku dapat merasa ganti puasa di sana . da la tempat dia nyaman , indah . ouh rinduunya .. rinduu bilik aku . rindu segala-IInya . kadang-II rasa taa sabar pulak naa balik sana sebab rinduu clayton , rinduu kedai hong kong , rinduu naa g shopping dekat sana . rinduu semuanya . taa pe nanti aku akan balik sana juga . dekat sana lah aku mengubati hati aku yang terluka , alhamdulillah hati aku daa sembuh dengan kelukaan lama . bila fikirkan balik , semuanya indah-II belaka . 

2012 memang taa banyak yang melukakan . alhamdulillah ツ  . 2013 cukuplah 7tahun aku bersahabat baik dengan ROSMAHANI . alhamdulillah taa sangka hampir 10tahun juga kami berkawan . mudah-IIan persahabatan kitaowg akan kekal buat selama-IInya . aku sayang dia , dia melebihi seorang kawan , dia lah kaka , dia lah kawan , dia lah buah hati and dialah segalanya . tapi 2013 ni jugalah genap 2tahun kitaorang berjauhan and alhamdulillah persahabtan kitaorang masih akrab . masih berhubung antara satu sama lain . masih merindui ( cehhhh ) . 2013 ni juga genaplah 2tahun aku berkawan rapat dengan FARAH IDAYU . haha masih ingat lagi dulu kemain benci antara satu sama lain tapi now kitaowg menjadi kawan rapat . alhamdulillah , 2013 ni jugalah genap 3tahun FYRINY ditubuhkan . 6sekawan . ye , rinduu mereka semua . wlaoun daa lama terpisah tapi masih contc . alhamdulillah .

aku harap persahabatan aku dengan mereka akan kekal hingga akhir hayat . aku taa akan pernah melupakan kenangan bersama mereka . taa sangka pejam celik kitaorang semua daa makin dewasa . tA lama lagi akan ad kerjaya , keluarga . taa tahulah boleh jumpa lagi atau taa . apa-II pun aku tetap berharap yang kitaorang akan berkawan untill jannah . amin . okay akhir 2012 ni jugalah aku mengenali seseorang yang berjaya membuka pintu hati aku balik . taa sangka ken yang selama ni aku punyalah tutup rapat-II , banyak tembok yang aku daa buat tapi bila mula mengenali dia , mula rapat dengan dia muncul lah bibit-II cinta ( cehh ayat ) haha . aku akan ingat tarikh ni 14.12.12 , e2lah tarikh kitaorang mula kenal . aku akan terus berdoa mudah-IIan nama dia tertulis menjadi imam aku suatu hari nanti . amin ツ

okay , good bye 2012 and welcome to 2013 . mudah-IIan 2013 aku akan menjadi seorang anak yang berbakti and mampu membanggakan ke dua orang tua aku . mudah-IIan semua cita-II aku , keinginan aku akan tercapai and yang paling penting mudah-IIan aku akan berubah menjadi yang lebih baik dari sebelum-II ni . amin ツ  thanks to 2012 for giving me a sweet memory and I will not be forgotten .