Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






hazwani nadiah :')

assalammuaalaikum . hmm bulan nih je aku daa update hampir 3entry ( termasuk entry nih ) pasal bufday . semuanya bufday orang yang pena hadir dalam hidup aku , yang pernah mengajar aku erti kehidupan yang melengkapi hari-II aku suatu ketika dahulu . wlaoun daa berpisah ad yang hampir 2 tahun , 3 tahun but kitaorang still contc sesama sendiri . e2lah yang dinamakan persahabatan right?

esok 22januari2013 genaplah usia nadia yang kke 18tahun . happy birthday sayang ! rinduu tiang aku nih . minah nih banyak sangat gelarannya . tiang , terbang , kacang semua bole sebab tengok laa saiz badan dia tuh 'gemuk' sangat . hahahah *memerli nih* jangan mara ea . wlaoun kita daa terpisah hampir 3tahun , kita still contc ken ? wlaoun taa selalu sekurang-kurangnya persahabatan kita taa pena terputus right ?

rindu naa gaduh dengan kaw nad , rindu naa debat dengan kaw , rindu semuanya . aku hope one day nanti kita akan berkumpul balik . hope fyriny akan dapat bersama balik , in shaa ALLAH . aku sebernanya taa tahu naa cakap ap , yang penting kaw cuma tao wloaun kita taa berapa rapat tapi aku bangga sekurang-IInya fyriny masih kekal diingatan kaw dan juga kitaorang . wlaoun daa taa serapat macam dulu , wlaoun fyriny hampir hanco tapi alhamdulillah ALLAH masih pelihara persahabatan kita ken ?

pape pun aku doakan mudah-IIan kaw akan dapat result yang cemerlang nanti . and aku hope one day kita semua akan berkumpul balik . rinduu kaw :')

yang ikhlas ,