Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






poems by : afiki falahi

I feel sad when she cries,
Wanting to make things better,
But all I can do is tell her
That I will always be there
And I just want her to know
that I will always Love her
Putting my feelings into words -is

Impossible.
For my feelings for you are
Incomprehensible.
If I could let you see the effect you have on me,
You would be blinded.
For if you did the darkness would fade,
Shadows were no longer.
For I am in love,
More in love then I have been for a long time.
I love you is all I can say,
But my heart says more,
There is much more to my love,
Dreams, Hopes, Fantasies,
That all can become realities.
For with you I am a new me,
A me that shouldn't leave.
In these few words I hope you see,
How much you mean to me.
In Life, Love and Spirit,
I want you to hear it,
I Love You!

#dari dulu mamat nih memang suka bagi aku poems , seingat aku ad laa 3-4 poems yg dia daa bagi dekat aku . ayat dia taa naa dramatik pulak ken ? hahah . bila aku baca je mesti buat aku senyum sorang-II macam orang tengah fall in love gitu . hahaha :D . dia nih aku kenal masa aku skowla dekat pahang dulu , ingat lagi dulu kitaowg selalu stdy pasal math , bukan study face to face tao tapi study on the phone . hahah . ye laa dia ken pelajar cemerlang mana naa jumpa aku ken ? hahha . tapi dia baik . dia siap tolong aku copykan soalan math bagi aku buat and bila kitaowg mula naa close aku pulak akan pindah . tapi itaowg still contc untill now . 

aku taa tao kenapa dia suka aku . hahah . aku nih jenis yg gila-II sikit yg dia nih pulak budak 'buku' so bayangkan betapa sukarnya untuk dia masuk dengan aku . tapi disebaban 'feeling' dia tuh , dia selalu mencuba untuk masuk dengan aku . kunun naa cuba jadi otak gila macam aku tapi selalu taa menjadi , tapi jujo laa nampa gila kowt usaha dia try naa sekepala dengan aku wlaoun taa menjadi . pape pun nampa dia betul-II suka kalau taa masakkan dia berusaha naa jadi sekepala dengan aku ken ?

hmm kalau ad jodoh dengan dia ad laa ken awok ? pape pun thanx 4 the poems :)