Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






awak bukan takdir saya :')

Assalammuaalaikum :')

lamanya aku taa mengupdate blog ken ? hmm macam-II jadi , macam-II masalah yang datang sampai taa tahu dari mana dan bagaimana harus aku mencari kekuatan untuk terus bangkit dari segala kelemahan yang melanda . maybe ini last post aku tentang DIA . siapakah dia ? insan yang telah membuka pintu hati aku setelah hampir setahun ia tertutup .



aku taa benci dia , aku pujuk hati aku untuk tidak pernah sesekali meletakkan kesalahan kepada dia sebab perasaan yang hadir itu bukan salah dia . mungkin salah aku tapi aku pun taa naa meletakkan kesalahan tuh pada aku sebab bagi aku perasaan tuh anugerah dari ALLAH buat hambaNYA . mungkin dia bukan takdir aku . aku terima . tapi aku masih belum termampu untuk redha , buat masa nih aku hanya termampu untuk pasrah sebab redha e2 ikhlas , pasrah e2 menyerah




aku memaksa hati aku untuk melupakan semuanya yang terjadi wlao pada hakikatnya aku terlalu sayang untuk membuang semua kenangan yang pernah kitaorang ukir tapi aku tahu aku harus melupakan . aku harus melepaskan dia pergi sebab dia bukan hak aku . aku naa dia tahu tidak tercalit wlao sedikit dihati aku untuk membenci dia sebab aku tahu dia pernah membahagiakan aku . jujo aku cakap memang semua nih terlalu sulit untuk aku lalui . tapi aku tahu aku harus laluinya . aku taa bole lemah . taa bole !

dia beri aku kenangan yang terlalu indah yang tidak layak untuk dihapuskan , wlao pada hakikatnya kenangan itu terlalu perit untuk terus mengingatinya . tapi aku tetap taa akan membuangnya kerna ia terlalu indah . aku naa dia tahu , aku sedang belajar untuk memaafkan segala yang dia lakukan . aku naa dia tahu aku akan memafkan segala janji-II yang pernah dia lemparkan sebab aku taa naa nnti dekat akhirat dia dipersoalkan kerana janji-II dia tuh . wlaoun dia taa minx maaf pada aku tapi aku naa dia tahu oneday aku akan memaafkan dia seikhlas-II hati aku .

jujo aku cakap kadang kala aku rindu dia , rindu kenangan kita tapi bila rasa rindu tuh hadir aku cepat-II hindarkan . aku rindu suara dia , aku rindu senyuman dia , aku rindu ketawa dia tapi aku harus sedar dari mimpi , aku kena terima kenyataan yg realiti bahawa dia bukan takdir aku . aku gaghkan diri untuk terus bangkit dari kelukaan nih sebab aku taa naa dia tahu dalam kekuatan aku sebernanya aku lemah . bila aku tengok gambar kaw bersama dia aku akan tersenyum dan seikhlsnya aku akan berdoa supaya kaw bhgia bersama dia :')

aku tahu dia lebih memerlukan kaw berbanding aku . aku juga tahu taa semestinya insan yg kita sayang sepenuh jiwa raga akan menjadi milik kita . aku mendoakan kebahagiaan kaw bersama dia . dan aku berharap suatu hari nanti aku akan ikhlas melepaskan segalanya . apapun aku tidak pernah membenci kaw . terima kasih kerana telah beri aku kebahagiaan wlao hanya untuk seketika . aku doakan kaw bhgia bersama dia sebab aku tahu hanya dia seorang sahaja mampu membahagiakan kaw . maafkan semua kesalahan yg pernah aku lakukan . aku berharap oneday kita bole berkawan macam orang lain !  ap-II pun terima kasih untuk kenangan yg terindah e2 ! moga kaw dan dia kekal hingga ke hujung nyawa , amin :')