Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






masak-II

assalammuaalaikum ,

hye ! semua sehat ? alhamdulillah . aku daa naa dekat seminggu taa update blog ken ? busy leww . lagipun tengah mengubati hati yang lara . eccceehhhh ayat naa dramatik je ken ? muahahhaha :D hmm pagi tadi ken , ken ken !  banyak bebenor ken nya ! hahahha . aku dapat missed call dari someone yg aku taa pernah jangka . jeng jeng jeng ! siapakh ? adalah . aku daa pelik daa , kenapa dia call aku ? 2x pula tuh dia missed call aku . then aku pun text dia tanya kenapa , lepas tuh dia call aku lagi . aku pun angkat . rupa-IInya kawan dia call guna number dia . hampeh tol ! lepas end call dia mcg aku . tapi just 2,3 mcg je sebab aku sambung tydo .tiba-II dia call aku lg but aku taa expect pun tuh dia . bila dia cakap ' lama taa dengar suara ' , baru aku sedar tuh dia sebab aku fikir kawan dia lagi yg call . pergh agak cuak laa juga bila cakap dengan dia ! hmm jujo ken aku taa pena berhenti rindu dia ! ups ! kantoi . maybe sekarang dia rasa aku daa ad someone , bia lah dia terus anggap macam tuh yg penting dia masih dalam hidup aku ! da-II taa usah naa cakap pasal hati sangat !

panjang ken intro aku ? hahaha . berfeeling-II pulok . lansung taa ad kena mengena dengan title di atas tuh ken ? hahahha . semalam ken buda-II pkm ad pertandingan tertutup . apakah e2 PKM ? pkm tuh ialah PERTANDINGAN KEMAHIRAN MALAYSIA . so rezeki aku , aku tercalon leww sekali . hahaha . semalam untuk sesi pagi ialah western , sesi petang malay . aku dapat masak malay . kena masak 6resipi dalam masa 3jam 1 pergh sekejap gila ken ?  meh aku bagi resipi apa yang perlu aku masak . nih dia !
 appetizers : kerabu telur
soup : sup tulang
main course : nasi putih
                      : ayam goreng berempah
                     : gulai pisang
                    : taugeh ikan bilis 
dessert : bubur pulut hitam

banyak taa ? hmm bole lewww ken . tapi sehari sebelum pertandingan aku daa study sikit pasal resipi aku tuh so in shaa ALLAH aku bole buat leww ken . sebelum masuk kitchen aku cuak gila kowt , hmpir 3,4x juga laa aku pergi toilet . bila daa masuk kitchen dia bg 30minit untuk cari barang yg perlu digunakan . taa naa gelabah pulak aku ken ? lepas 30minit kitaowg pun bermulalah untuk memasak . aku taa akan bole lupa time tengah potong cili , bwang sume tangan aku menggeletar , cuak gila kowt . cuba cool tapi still ta bole . haish . nasib baik laa PP aku cik zue ad tolong , kira okay laa . hasilnya not bad laa . aku punya makanan dapat dekat en rahman . en rahman cakap ' awak bole masak , bole , bole , bole ' . aku daa suruh en rahman jujo then cik rahman cakap ' awak bole masak cuma sup tulang awak masin sikit ' . pergh 1fail . sedih . tapi bubur pulut hitam aku en saad cakap sedap cuma pulut hitam taa kembang . masa taa cukup lewww en !




nih aku punya dessert : bubur pulut hitam
so e2lah hasilnya ! not bad la , percubaan pertama ken mestilah banyak fail . hahha :D
- bukan senang naa melupakan kenangan dengan kaw dan aku taa pernah pun melupakannya semua kenangan dengan kaw . mungkin kaw daa buang segalanya tapi aku taa . sekarang nih dalam fikiran aku , aku cuma naa balik australia secepat mungkin . bukan lari dari kenyataan tapi cuma ingin mencari keuatan . aku taa pernah benci kaw , sikit pun taa pena . dalam hidup aku masih ad nama kaw , wlao au rindu segalanya aku tao aku taa akan pernah dapat memilikinya . cukuplah bila aku rindu aku mengadu padaNYA , maafkan aku sebab masih taa berjaya membuang kaw dari hidup aku . aku always doakan kebahagiaan kaw :') -