Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
seindah cerita kita
C'est moi

si pencerita



mon journal à propos de moi je t'aime

Assalamualaikum and hi readers. Welcome to FaraAbbas official blog. Please behave here and if you don't mine, follow me? I'll follow you back for sure! peminat tegar adi putra

Je t'aime adi putra

les fans hardcore adi putra


dia handsome , senyuman dia mencairkan , wajah dia , alahai . yang penting dia tersangat kacak !

Je vais à Paris

tempat impian


one day aku akan menjejakkan kaki di kota Paris ini! in shaa ALLAH

Thank You

I really aprreciate it






jatuh cinta sekali lagi ♥ ADP ♥

fuhhhh ! kalini memang lama betul aku taa meng'update' blog ken ? rasa-IInya hampir sebulan juga laa . nasib blog nih taa berhabuk lagi . muahahha :D so kaworang semua apa khabar ? sehat taa ? alhamdulillah . hmm lagi 13hari batch 95 naa amik result spm so good luck dekat batch 95 ye , hope kaworang semua akan dapat result yang cemerlang . mudahan-II ya ? amin . hmm naa tao aku jatuh cinta sekali lagi. kalau tengok mamat tuh cair habis laa . lagi-II senyuman dia tuh . perggghhh menawan siot . mata dia cntiknya . wajah dia alahai handsomenya . siapakah ? sat aku tunjuk gambar dia ..


 ADI PUTRA !!! So dialah orang yang telah menggugat keimanan aku . eccehhh ! aku minat dia sejak tengok cter SEHANGAT ASMARA & CINTA QASEH . seyez aku cakap dulu aku taa suka pun dekat dia sebab bagi aku dia taa handsome tapi bila tengok cter tuh aku sedar yang dia mmg handsome gila , gila and gila . kalau orang letak aaron aziz and dia aku akan pilih dia , naa tao kenapa ? sebab wajah dia manis dan menenagkan .

and one more thing yang paling special sebab dia ad lesung pipit ! lesung pipit ialah ciri-II laki idaman aku ! tapi seyez if aku tengok dia mmg sumpah cair . yes dia daa kahwin dan wife dia untung dapat dia . hahaha ! dan aku dengar cter adi putra seorang yang pendiam . awesome ! dia tersangat handsome dan dia satu-IInya artis yang aku minat gila babeng sampai dp BB aku pun aku letak gambar dia tao . nih buktinya ..
' JE T'AIME ADI PUTRA ' . apakah maksudnya ? mksudnya ialah ' I LOVE YOU ADI PUTRA ' . nampa taa yang aku minat gila dengan dia ? muka dia manis gila , senyuman dia lagi laa , mata dia ? jangan cakap laa . nasib dia suami orang . hahaa . apa-II pun mmg aku minat gila dengan dia . daa laa tuh je aku naa update . bye :)


                             JE T'AIME ADI PUTRA